• Przejdź do menu
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie - Ogłoszenie o zamówieniu (o wszczęciu postępowania)

Czcionka

  • Czcionka domyślna
  • Czcionka średnia
  • Czcionka duża

Wersja kontrastowaikona kontrastu strony

Deklaracja dostępnościikona osoby na wózku

Górne

  • Start
    • o MZGKiM
  • Komunikaty
  • Woda / Ścieki
    • Informacja o jakości wody
    • Parametry techniczne wody
    • Procedury
    • Dokumenty do pobrania
    • Akty Prawne
  • Zadania
    • Administracja cmentarzami komunalnymi
    • Administracja Strefą Płatnego Parkowania
    • Administracja budynkami i lokalami
    • Administracja targowiskami miejskimi
    • Prace porządkowe na terenie miasta
    • Utrzymanie dróg i chodników
    • Pielęgnacja terenów zielonych
  • Opłaty
  • Informacja publiczna
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
    • 2023
    • 2024
  • Kontakt

Wyszukiwarka

Dolne

  • Przetargi
  • Fundusze Unijne
  • Nabór pracowników
  • Jakość wody

Jesteś tutaj:

  1. Strona główna
  2. Przetargi
  3. Ogłoszenie o zamówieniu (o wszczęciu postępowania)

Ogłoszenie o zamówieniu (o wszczęciu postępowania)

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:

Monitoring sieci wodno-kanalizacyjnej MZGKiM w Lubaczowie –  w ramach zadania inwestycyjnego pn; „Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Lubaczów”

 

Icon

Ogłoszenie o przetargu

1 plik(i) 1.03 MB
Pobierz

 

Icon

SIWZ i załączniki 1-9

1 plik(i) 1.23 MB
Pobierz

Autor: Łukasz BaranOpublikowano w dniu 10 września 2018

  • Przetargi
  • Tagi: Przetarg, Przetargi

Nawigacja wpisu

  • Ocena złożonych ofert i zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • Informacja z sesji otwarcia ofert
PSZOK

BIP

logo Strefy Płatnego Parkowania w Lubaczowie

logo Cmentarze Lubaczów

Logotyp Miasta Lubaczów - miasto z sercem, aktywny link do www.lubaczow.pl

Kontakt

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31A,
37-600 Lubaczów

tel. 16.632.90.95; 16.632.90.96

e-mail: sekretariat(at)mzgkim.lubaczow.pl

i

Numery alarmowe

Pogotowie wodociągowe

+48 531 019 500;

Pogotowie kanalizacyjne

+48 730269 726;
+48 730 285 787;

Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego

+48 16 632 80 19;
+48 606 369 234;

3 Users Online
1 użytkownik Przeglądający tą stronę.
Users: 1 bot
  • Przejdź do strony Fundacji Widzialni
  • Przejdź do strony Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Motyw strony został opracowany w ramach projektu Polska Akademia Dostępności
realizowanego przez Fundację Widzialni i Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

Ⓒ Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie 2017

Do góry

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów informujemy, że została uruchomiona usługa

e-faktura.

Warunkiem korzystania z tego sposobu doręczania faktur jest złożenie osobiście w tut. Zakładzie pisemnej zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną – plik do pobrania.

E-faktura to popularna, prosta, bezpieczna i szybka forma dostarczania dokumentów.

Zamysłem dla tego rozwiązania jest optymalizacja kosztów, wygoda, oraz ochrona środowiska, dlatego też zachęcamy Państwa do skorzystania z możliwości elektronicznego odbierania faktur.

Drogi Użytkowniku.

 

Informujemy, że od 25 maja 2018 roku obowiązuje Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych.

 

Nasza witryna do poprawnego funkcjonowania używa tymczasowych plików cookies.

Dowiedz się więcej jakie dodatkowe dane przetwarzamy klikając w .

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie z siedzibą: ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych : Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów tel. 16.632.90.95, email: iodo@mzgkim.lubaczow.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- wypełnienia obowiązków prawnych, wynikających z Ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit c Rozporządzenia);
- realizacji umów, (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit b Rozporządzenia);
- w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody, (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia).

4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być: organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 3 celów przetwarzania, albo wycofania przez Panią/Pana zgody na ich przetwarzanie.

6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a/ prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b/ prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c/ prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarza nia danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d/ prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e/ prawo do przenoszenia danych
- w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy za wartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f/ prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
- w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,

7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, podanie danych osobowych Administratorowi jest dobrowolne.

10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookies powinny być włączone abyśmy mogli zapisać Twoje ustawienia.

Jeżeli wyłączysz niezbędne ciasteczka, nie będziemy w stanie zapisać Twoich ustawień. Oznacza to, że za każdym razem kiedy odwiedzisz naszą witrynę będziesz musiał włączyć lub wyłączyć ciasteczka ponownie

Zewnętrzne pliki cookies

Nasza witryna używa do gromadzenia anonimowych informacji (takich jak liczba wizyt lub najbardziej popularne podstrony) narzędzi dostarczonych przez Google Analytics.

Włącz to ciasteczko, aby pomóc nam udoskonalać naszą stronę.

Proszę włączyć niezbędne pliki cookies w celu prawidłowego funkcjonowania witryny!

Polityka prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubaczowie z siedzibą pod adresem ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31; 37-600 Lubaczów.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    3. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  2. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    3. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    4. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
    5. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  1. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  3. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  4. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.